درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 130
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 301
بازدید ماه : 361
بازدید کل : 1685821
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

 دیکشنری چستا ، لغت نامه جدیدی است که کاملا به زبان فارسی می باشد.این دیکشنری دایره لغات آن به بیش از ١٠٠٠٠٠ می رسد.شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه می توانید لغت های انگلیسی را به فارسی و بلعکس ترجمه کنید.هم چنین این نرم افزار پرتابل می باشد یعنی به وسیله آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید و آن را به راحتی انتقال دهید.



ادامه مطلب ...


 دیکشنری قدرتمند از شرکت بین المللی LingvoSoft که شامل بیش از ۴۰۰۰۰۰ کلمه و عبارت مختلف می باشد. این دیکشنری در قالب زبان های گوناگون (از جمله فارسی) و در دو نسخه مختلف مخصوص Windows و Pocket Pc طراحی و ارائه شده است . این دیکشنری سخنگو ، دارای ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

Lingvosoft Talking دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.